سفارش تبلیغ
صبا ویژن


ارسال شده توسط مجنون در 92/2/14:: 11:38 صبح

همه در برابر قانون برابرند ولی بعضی ها برابرترند!!!

روزی روزگاری تو یه سرزمین بزرگ و قشنگی مردمی زندگی میکردند که به مقاومت و پولادزرهی مشهور شده بودند. این شهرتشون بی دلیل نبود، آخه اونا فرمانروای ظالمشون را بیرون کرده بودن، سالها در برابر همسایه متجاوزشون دفاع کرده بودن و.... اما این وسط یه عده دچار تحولات و توهمات عجیبی شدن، مسابقه مصرف گرایی به جای تولید شروع شد اما همچنان این مردم پولادزره با چشم بصیرت خود ماجرا را تعقیب میکرد...

اصلا این داستان را ولش کنید شما که تا آخرش را بهتر از من بلدید. میرم سر آخر قصه؛ خلاصه و مفید: در ایران همه آزادند الا بچه حزب اللهی ها(1). بعله شما میتونین یه وبلاگ یا سایت پر از حرف های بیخود داشته باشید، یا یه وبلاگ پر از حرف های عاشقانه و درد دل های اشک درآور، یا یه وبلاگ پر از انتقاد سازنده(2) از نظام، یا نشر خاطرات و سخنرانی های فلان مسوول سابق به شکلی که خوراک تبلیغاتی دوستان اونور آبی همیشه فراهم باشه، یا سایتی که شایعاتی به عظمت منظومه شمسی تولید و منتشر میکنه یا.... اما اگه خواستید یه وبلاگ با نگاه بسیجی و بچه حزب اللهی اون هم در حد مسائل مهم یه شهرستان کوچیک نه یه استان و نه مسائل کلان کشوری، داشته باشید بهتره خیلی به اش دل نبندید، چون چشمان بیدار دادستانی کل کشور همیشه مراقب و در کمین تحرکات شماست.

جزیره مجنون احتمالا چون به این نکته توجه نداشت و مطالب خلاف امنیت کشور، خلاف مصالح عمومی کشور، خلاف عفت عمومی، خلاف مبانی شرع مقدس اسلام و... منتشر میکرد، به دستور دادستانی کل کشور فیلتر شد.

این نوشته صرفا جهت اطلاع آنهایی است که همراه ما بودند چه با تشویق و پیشنهاد چه با فحش و بد و بیراه و همچنین صرفا جهت اطلاع دادستانی محترم کل کشور که این وبلاگ نسخه ای هم در پارسی بلاگ دارد و آماده فیلتر شدن.

در پایان دوباره جمله شهید آوینی را تکرا میکنم که

در ایران همه آزادند الا بچه حزب اللهی ها

و البته این جمله حکیمانه را بدان اضافه میکنم که

همه در برابر قانون برابرند ولی بعضی ها برابرترند!!!(3)


پانوشت

(1) خدا رحمت کنه سید شهیدان قلم را که شجاعت بیان چنین جمله ای را داشت!

(2) منظور از سازنده همون سیاه نمایی و دروغ بافی و مانند اونه

(3) از همه دوستان حلالیت طلبیده و تقاضای غفران الهی دارم!!

 



درباره
صفحات دیگر
آرشیو یادداشت‌ها
لینک‌های روزانه
پیوندها