سفارش تبلیغ
صبا ویژن


ارسال شده توسط مجنون در 89/10/14:: 9:25 عصر

مطلب وارده :این مطلب توسط یکی از خوانندگان محترم وبلاگ ارسال شده که جهت آگاهی شما ارایه می گردد .
جلسات سیب زمینی ، جلسات سابقه داری است که در ابتدای راه اندازی آن فارغ التحصیلان محلاتی مقیم تهران در آن بصورت دوره ای شرکت نموده و ویژگی آن درست کردن غذاهای مختلف با سیب زمینی بوده است که بعدا راه گشای محافل وتفکرات سیاسی این طیف گردیده است. از چندی پیش این جلسات در پی تعطیلی کانون دانشجویان در محلات نیز قوت گرفته و نفراتی مانند آقایان آشوری(شاید هم عاشوری)، رئیس اکبری ، مصطفی رضایی و شفیعی در این محافل حضوردارند ، این جلسات با حضور سایر افراد فعال در کانون سابق دانشجویان ادامه یافته و به نوعی محافل زیرزمینی به جای سیب زمینی بستر تصمیم سازی فعالیت های کانونیان سابق شده است.
شایان ذکر است پس از انحلال کانون ، برخی افراد طیف مذکور تحت پوشش سمن(سازمان مردم نهاد)دوستدار محیط زیست قصد ادامه از سرگیری فعالیت خود را داشته اند که متاسفانه این امر توسط فرمانداری محلات مورد تایید قرار گرفته ولی نهایتا با تلاش دستگاههای متولی امر از ادامه تحقق منویات شوم این عناصر جلوگیری بعمل می آید .

---------------------------------------------------------------------------------------------------
وبلاگ جزیره مجنون ضمن تشکر از خواننده گرامی وبلاگ، در این خصوص نظری ندارد جز تاسف البته نه از سیب زمینی بلکه از کسانی که مانند سیب زمینی عمل می کنند، دوستان سابق کانونی به خود نگیرند، مقصود دیگران هستند.



ارسال شده توسط مجنون در 89/10/3:: 2:58 صبح

سلام !
عزاداری ها قبول باشه. در خصوص تصاویر نمادینی که به مناسبت عید سعید قربان در وبلاگ قرار داده شد بخصوص کاریکاتور اعدام سران جریان فتنه بازتابهای گوناگون و مختلفی دریافت کردم و بر همین اساس لازم دیدم نکاتی را به عرض برسانم:
1-  کارکرد این تصاویر نمادین فقط جهت شادی و سرور در ایام آن عید سعید بود.
2-  بنده به هیچ وجه قائل به اعدام سران جریان فتنه نیستم. خیلی واضح عرض کنم که دراین شرایط حتی قائل به واردکردن کوچکترین تلنگری هم به این حضرات نیستم. هرگونه برخورد قهری با سران جریان فتنه در این شرایط کمک به آنها جهت مطرح شدن وخروج از زندانی است که به طول و عرض خاک این وطن بدست منحوس خودشان برای آنان ساخته شده است. برای مثال شیخ ساده لوح و رقیب آرای باطله را در نظر بگیرید! او در حال حاضر این آمادگی را دارد که با شلوار جین و تی شرت سرخ در ملا عام حاضر گردد ولی کمی بتواند مورد توجه افکار عمومی قرار گیرد؛ توجهی که به آن خاطر دست به چنین رذالت هایی زد...
3-  سایر عناصر جریان فتنه نیز چنین احوالی دارند. عناصر میانی این جریان مثلا برخی روحانیون ساکن قم را در نظر بگیرید که با ابزار روز مانند تاسیس یک سایت اینترنتی ول کن جریان فتنه نبوده و به قول خویش در حال تئوریزه کردن فقهی این جریان از طریق نگارش مقالات متعدد هستند. این طایفه شیوخ و امثالهم در شرایط موجود، در صورت پنچری خودرو یا حتی گم شدن سنگ پای حمام خویش نظام و حاکمیت را متهم می نمایند... در این شرایط فقط باید به روشنگری در خصوص زمینه ها و علل فتنه گذشته و مهمتر از آن فتنه های آتی پرداخت؛ که در هر لباسی و هر منصبی ممکن است رخ عیان نماید!



درباره
صفحات دیگر
آرشیو یادداشت‌ها
لینک‌های روزانه
پیوندها