سفارش تبلیغ
صبا ویژن


ارسال شده توسط مجنون در 91/1/26:: 10:30 عصر

بر اساس شنیده ها مراسم سالگرد عالم ربانی و مربی روحانی مردم محلات،مرحوم آیت الله سیدطه مقدسی (رحمه الله علیه)پنجشنبه شب در مسجد القائم(عج) از سوی بیت آن مرحوم و امام جمعه محترم برگزار می گردد.

عالم ربانی آیت االه مقدسی

سخنران :خطیب توانا حجت الاسلام سید حمید میرباقری

شنیده شده قرار است در این مراسم لوح فشرده کیمیای سخن، حاوی سخنان و فرمایشات ارشادی آن مرحوم که از سوی خانواده و بیت آیت الله مقدسی تهیه شده، توزیع گردد.



ارسال شده توسط مجنون در 91/1/26:: 10:29 عصر

ثبت رکورد بی سابقه در محلات

درایام نوروز امسال یک رکورد بی سابقه درمحلات ثبت گردیده و طی حدود 15 روز،مسجد القائم(عج) به طور تقریبی هر دو یا سه شب، یک امام جماعت را تجربه نمود.

بر اساس مشاهدات عمومی، درفاصله زمانی میان 28 اسفندماه تا پایان تعطبلات نوروزی، آقایان و حجج اسلام محمدعلی مقدسی،امام جمعه محترم آقای مقدسی،آقای حسین نیکویی، آقای سلیمی نماینده محترم، آقای حمید رضایی و ...در مسجد مذکور به اقامه نماز جماعت پرداختند.

مسجد در حالت پر جمعیتی

شنیده می شود این پروژه با طراحی قبلی و با هدف پوشش دادن به همه سلایق و ایجاد تنوع برای نمازگزاران در ایام تعطیلات تدارک دیده شده بود و نه چیز دیگر.حیف که بقیه آقایان با این طرح همکاری نکردند وگرنه می شد این رکورد را به رقم بی سابقه هر شب یک امام جماعت هم رساند. به هر حال دیر نشده، هنوز هم فرصت باقی است،تعطیلات دیگری پیش رو خواهد بود!

درود بر شرف سنگ پای قزوین

مدتها بود که یه بنده خدا که اصرار داره برای اثبات هویت و شخصیت حوزوی خود را محلاتی بنامد، در بوق تحریم انتخابات و بی فایده بودن مجلس و ...می کوبید و مقالات هشت گانه می نوشت. با این می نشست و با اون یکی بلند می شد،از این پول می گرفت و به اون یکی می داد، لابی با هر ننه قمری در دستور کار قرار داشت،اما نشد.در پاسخ به این متوهم سنگ سر که متاسفانه لباس پیامبر به سرقت برده و داعیه دار سردادن سروش پیشتازی در یک خانواده محترم روحانی است،باید عرض کنم ضربه اول را پس از فتنه 88 از مردم دریافت کردی و هنوز گیج هستی .

اما براستی مردم با حضور خودشون در انتخابات، عجب علامتی به این مدعی استادی در حوزه نشون دادند! چه علامتی؟

نترسین. علامت خیلی بدی نبود.انگشت اشاره جوهری و نه انگشت دیگری.

اما رفقای شفیق این بابا مثل سیدمحمدخاتمی و هاشمی با شرکت در انتخابات، همون علامتِ بد را بهش نشون دادن،یعنی اینکه سر کار بودی و خودت خبر نداشتی!

شایسته است عرض کنم زین پس با آغوش باز آماده هرگونه حمله سایبری،هک،نفوذ، فیلترینگ و ...می باشیم چون به علت تغییر شغل؛یک زبان دارم دوتا دندان لق ... می زنم تا می توانم حرف حق



درباره
صفحات دیگر
آرشیو یادداشت‌ها
لینک‌های روزانه
پیوندها