• وبلاگ : جزيره مجنون
  • يادداشت : جريان فتنه در آبرويه – پرونده نخاله ها قسمت سوم
  • نظرات : 0 خصوصي ، 4 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + آزاد 
    دوست عزيز آقاي ک.م.ح(نويسنده مطلب)
    اميد ارم که خداوند جنابعالي و خانواده محترم شما را به راه راست هدايت فرمايد. معلوم الحالاني، امثال شما و خانواده محترمتان! در محلات به حمد الله در نظر مردم انسان هايي رسوا و رنگ باخته اند. شما خود خوب مي دانيد که در خارج از دنياي کوچکي که براي خود در آبرويه و به مرکزيت مسجد رياکارپرور آن ساخته ايد هيچ اعتباري نداريد و در بين عموم همشهريان حنايتان ديگر رنگ ندارد!
    اوضاع و احوال رانت خواري و سوئ استفاده از بيت المال توسط برادر کوچکتان از منظر مردم شريف دور نيست و کم و بيش طيف فرهيخنه همشهريان در جريان بخور بخور هاي ايشان در صدا و سيما از کنار آقاي نعيمي ذاکر هستند و ...
    اين ها را خواستم بگويم که فکر نکنيد کسي حواسش نيست و چون شما سرتان را در برف کرده ايد، کسي شما را نمي بيند و هر چه خواستيد تهمت بزنيد و ديگران را به فتنه گري متهم سازيد.
    جريان فتنه از خود مسجد آبرويه و حواشي آن است، نه از دل توده اي اقليت که جز دلسوزي براي اسلام و بعد براي نظام داد از سينه سر داده اند.در نظر امثال شما اسلام را نظام تعريف مي کند!
    مسجد آبرويه ساختماني مناسب داشت که نياز هاي محل را رفع مي کرد، ولي عده سودجو و منفعت طلب و خودنما گر جلو افتادند و داد نوسازي سر دادند و حال در حال نوسازي آن هستند با هزينه هاي ميلياردي! هزينه اي که مي توانست صرف تجهيز تنها بيمارستان شهر گردد تا بيماران مان آواره شهرهاي دور و بر نشود(چراغي که به خانه رواست بر مسجد حرام است) يا صرف اشتغال زايي يا غيره و غيره و غيره.
    مسجد نو، آجر به آجرش با ريا گذاشته شده است و اکثر کساني که در ساخت آن هزينه اي کرده اند، از همين حالا آن را مسجد خودشان مي دانند و به خرجي که کرده اند فخر مي فروشند.
    واي بر ما که از دين مان جز لاشه مرداري بد بو چيزي نمانده است!
    پاسخ

    با سلام ممنون از نظرات شما .برادر شما هم كه اشتباه گرفتيد! نعيمي ذاكر كيه ؟ صداوسيما چيه؟من هم انتقاداتي در خصوص مسجد دارم ولي نه از اين زاويه ...برادرجان عمران و بازسازي مسجد يك مطلب است و اشتغال و بيمارستان اموري ضروري ولي جدا از اين مطلب و نبايد امور را با هم مخلوط كرد ...در خصوص ديگران هم به اين راحتي قضاوت نكن كه ريا كرده اند و الخ . گفتم من هم به اينكه در چند جبهه مسجد و مصلي و ...انتقاد دارم ولي جنس انتقاداتم با شما متفاوت است .مجنون