• وبلاگ : جزيره مجنون
  • يادداشت : جريان فتنه در آبرويه – پرونده نخاله ها قسمت سوم
  • نظرات : 0 خصوصي ، 4 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + آزاد 
    با سلام
    دوست عزيز، در جواب شما مطلبي است که خواستم عرض کنم.
    در جايي از مطلبتان آورديد که عمران و بازسازي مسجد جدا از عمران بيمارستان است. معيار شمابر چه اساسي است؟
    هر دو شامل کمک هاي مردمي است. حال اين کمک ها چرا صرف مسجد شوند و صرف بيمارستان نشوند. مگر صحبت از بودجه است که براي هر کاري هزينه ها جدا محاسبه گردد و بودجه هر مکان صرف همانجا گردد.
    قضاوت بنده در خصوص ديگران هم بر اساس ديده هاي مستقيم خود بنده است. به طور مثال از زبان جناب آقاي حاج محمد.ص شنيدم که گفت : "بالاخره ستونا مچدمونم زديم" يا ...
    نکته اي هم در خصوص مصلي:
    آيا شما مي دانيد که بودجه مصلي، تقريبا نيمچه رشوه اي براي بستن دهان حاج آقا رضا بود.
    داستان از اين قرار است که، در پي پيگيري هاي امام جمعه در خصوص در آمد 5 درصدي شهر از معادن سنگ تحت اختيار کميته امداد، کار به مراتب بالاتر و بالاتر رسيد تا خود جناب نيري وارد قضيه شد و در قالب پيکي، آقاي مهندس مجيدي آمد و گفت که بي خيال قضيه شويد. با اسرار امام جمعه در نهايت قرار شد که کلا در ازاي طلب هاي گذشته که سالها پرداخت نشده بود و سهم آتي شهر، با هزينه ساخت مصلي با برآورد ضمني 4 ميليارد تومان سر وته قضيه جمع شود. نکته مهم اينکه درآمد سالانه فقط يک سينه کار از معدن حاج آباد در سال (1385 طبق نظر کارشناسي) مبلغ 1 ميليلرد تومان بوده است. حالا پيدا کنيد هندوانه فروش را در طول ساليان متمادي و سينه کار هاي معادن مختلف! حال اين پول ها کجا رفته و چه مبالغي در کميته امداد به عنوان درآمد درج شده که آقايان تو زده بودند و قضيه را زود جمع کردند! بماند.
    در اين خصوص بنده اطلاعات دقيق تري هم دارم و اگر خواستيد و جرئت نشرش را داريد برايتان مي فرستم تا در قالب مطلبي درج کنيد. البته اگر بنده را متهم به قضاوت نادرست و تهمت نمي کنيد.
    پاسخ

    از جواب مستدل و منطقي شما تشكر مي كنم . خدا رحمت كند مرحوم حاج آقا طه مقدسي را كه حاضر شد مردم را به سمت معدن و انسداد آن تا زمان تعيين تكليف و اعاده حقوق سوق دهد ولي مردم محلات بدليل تشتت و عدم انسجام ياري نكردند و كار به جايي كشيد كه يك موتلفه اي به خود اجازه داد به ساحت ايشان جسارت كند ...در خصوص معدن با شما موافقم و آماده انتشار مطلب ارسالي شما هستم . نمي خواهم ماله كشي كنم ولي حق بدهيد كه همين مبلغ را هم كه داده اند يك مو از تن خرس كندن است...در خصوص بيمارستان هم متاسفانه باز عدم انسجام ما محلاتي ها و عدم دغدغه نسبت به شهرمان باعث اين اوضاع شده است . دوست عزيز باز تاكيد مي كنم عمران مساجد كه در قرآن به آن اشاره شده منافاتي با كمك به بيمارستان ندارد گرچه من هم معتقدم شايد الان زمان بازسازي مسجد القائم نبود ...