• وبلاگ : جزيره مجنون
  • يادداشت : جريان فتنه در آبرويه – پرونده نخاله ها قسمت سوم
  • نظرات : 0 خصوصي ، 4 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + محلاتي 

    واقعامتاسفم براي شما محلاتي ها كه اينقدر تهمت ميزنيد
    پاسخ

    سلام.تهمت؟كيفين؟شب بخير!
    + آزاد 
    با سلام
    دوست عزيز، در جواب شما مطلبي است که خواستم عرض کنم.
    در جايي از مطلبتان آورديد که عمران و بازسازي مسجد جدا از عمران بيمارستان است. معيار شمابر چه اساسي است؟
    هر دو شامل کمک هاي مردمي است. حال اين کمک ها چرا صرف مسجد شوند و صرف بيمارستان نشوند. مگر صحبت از بودجه است که براي هر کاري هزينه ها جدا محاسبه گردد و بودجه هر مکان صرف همانجا گردد.
    قضاوت بنده در خصوص ديگران هم بر اساس ديده هاي مستقيم خود بنده است. به طور مثال از زبان جناب آقاي حاج محمد.ص شنيدم که گفت : "بالاخره ستونا مچدمونم زديم" يا ...
    نکته اي هم در خصوص مصلي:
    آيا شما مي دانيد که بودجه مصلي، تقريبا نيمچه رشوه اي براي بستن دهان حاج آقا رضا بود.
    داستان از اين قرار است که، در پي پيگيري هاي امام جمعه در خصوص در آمد 5 درصدي شهر از معادن سنگ تحت اختيار کميته امداد، کار به مراتب بالاتر و بالاتر رسيد تا خود جناب نيري وارد قضيه شد و در قالب پيکي، آقاي مهندس مجيدي آمد و گفت که بي خيال قضيه شويد. با اسرار امام جمعه در نهايت قرار شد که کلا در ازاي طلب هاي گذشته که سالها پرداخت نشده بود و سهم آتي شهر، با هزينه ساخت مصلي با برآورد ضمني 4 ميليارد تومان سر وته قضيه جمع شود. نکته مهم اينکه درآمد سالانه فقط يک سينه کار از معدن حاج آباد در سال (1385 طبق نظر کارشناسي) مبلغ 1 ميليلرد تومان بوده است. حالا پيدا کنيد هندوانه فروش را در طول ساليان متمادي و سينه کار هاي معادن مختلف! حال اين پول ها کجا رفته و چه مبالغي در کميته امداد به عنوان درآمد درج شده که آقايان تو زده بودند و قضيه را زود جمع کردند! بماند.
    در اين خصوص بنده اطلاعات دقيق تري هم دارم و اگر خواستيد و جرئت نشرش را داريد برايتان مي فرستم تا در قالب مطلبي درج کنيد. البته اگر بنده را متهم به قضاوت نادرست و تهمت نمي کنيد.
    پاسخ

    از جواب مستدل و منطقي شما تشكر مي كنم . خدا رحمت كند مرحوم حاج آقا طه مقدسي را كه حاضر شد مردم را به سمت معدن و انسداد آن تا زمان تعيين تكليف و اعاده حقوق سوق دهد ولي مردم محلات بدليل تشتت و عدم انسجام ياري نكردند و كار به جايي كشيد كه يك موتلفه اي به خود اجازه داد به ساحت ايشان جسارت كند ...در خصوص معدن با شما موافقم و آماده انتشار مطلب ارسالي شما هستم . نمي خواهم ماله كشي كنم ولي حق بدهيد كه همين مبلغ را هم كه داده اند يك مو از تن خرس كندن است...در خصوص بيمارستان هم متاسفانه باز عدم انسجام ما محلاتي ها و عدم دغدغه نسبت به شهرمان باعث اين اوضاع شده است . دوست عزيز باز تاكيد مي كنم عمران مساجد كه در قرآن به آن اشاره شده منافاتي با كمك به بيمارستان ندارد گرچه من هم معتقدم شايد الان زمان بازسازي مسجد القائم نبود ...
    + آزاد 
    دوست عزيز آقاي ک.م.ح(نويسنده مطلب)
    اميد ارم که خداوند جنابعالي و خانواده محترم شما را به راه راست هدايت فرمايد. معلوم الحالاني، امثال شما و خانواده محترمتان! در محلات به حمد الله در نظر مردم انسان هايي رسوا و رنگ باخته اند. شما خود خوب مي دانيد که در خارج از دنياي کوچکي که براي خود در آبرويه و به مرکزيت مسجد رياکارپرور آن ساخته ايد هيچ اعتباري نداريد و در بين عموم همشهريان حنايتان ديگر رنگ ندارد!
    اوضاع و احوال رانت خواري و سوئ استفاده از بيت المال توسط برادر کوچکتان از منظر مردم شريف دور نيست و کم و بيش طيف فرهيخنه همشهريان در جريان بخور بخور هاي ايشان در صدا و سيما از کنار آقاي نعيمي ذاکر هستند و ...
    اين ها را خواستم بگويم که فکر نکنيد کسي حواسش نيست و چون شما سرتان را در برف کرده ايد، کسي شما را نمي بيند و هر چه خواستيد تهمت بزنيد و ديگران را به فتنه گري متهم سازيد.
    جريان فتنه از خود مسجد آبرويه و حواشي آن است، نه از دل توده اي اقليت که جز دلسوزي براي اسلام و بعد براي نظام داد از سينه سر داده اند.در نظر امثال شما اسلام را نظام تعريف مي کند!
    مسجد آبرويه ساختماني مناسب داشت که نياز هاي محل را رفع مي کرد، ولي عده سودجو و منفعت طلب و خودنما گر جلو افتادند و داد نوسازي سر دادند و حال در حال نوسازي آن هستند با هزينه هاي ميلياردي! هزينه اي که مي توانست صرف تجهيز تنها بيمارستان شهر گردد تا بيماران مان آواره شهرهاي دور و بر نشود(چراغي که به خانه رواست بر مسجد حرام است) يا صرف اشتغال زايي يا غيره و غيره و غيره.
    مسجد نو، آجر به آجرش با ريا گذاشته شده است و اکثر کساني که در ساخت آن هزينه اي کرده اند، از همين حالا آن را مسجد خودشان مي دانند و به خرجي که کرده اند فخر مي فروشند.
    واي بر ما که از دين مان جز لاشه مرداري بد بو چيزي نمانده است!
    پاسخ

    با سلام ممنون از نظرات شما .برادر شما هم كه اشتباه گرفتيد! نعيمي ذاكر كيه ؟ صداوسيما چيه؟من هم انتقاداتي در خصوص مسجد دارم ولي نه از اين زاويه ...برادرجان عمران و بازسازي مسجد يك مطلب است و اشتغال و بيمارستان اموري ضروري ولي جدا از اين مطلب و نبايد امور را با هم مخلوط كرد ...در خصوص ديگران هم به اين راحتي قضاوت نكن كه ريا كرده اند و الخ . گفتم من هم به اينكه در چند جبهه مسجد و مصلي و ...انتقاد دارم ولي جنس انتقاداتم با شما متفاوت است .مجنون
    + بنده خدا 
    به نظرم بي انصافي است . واقعا معني آزادي بيان اين جاسوس بازيها است . واقعا از خود بپرسيد ببينيد اينگونه ذوب شدن و سرك كشيدن در زندگي مردم آيا خدائي است ؟ آرزو ميكنم انشاله هدايت شويد و اگر نقدي داريد كاملا شفاف و معلوم نقد كنيد نه تخريب و اگر هدايت نشيد اميدوارم خدا صفت ستارالعيوبي را از شما بردارد و اميدوارم حداقل 10 سال از همين زاويه اي كه به ديگران حمله ميكني به شما حمله شود و بچشي مزه تهمت و تخريب را .