سفارش تبلیغ
صبا ویژن


ارسال شده توسط مجنون در 89/4/4:: 1:29 عصر

اخیرا به وبلاگ دکل نیوز سر زدم و این مطلب را جالب دیدم که حاصل روحیه طناز و البته واقع نگر نگارنده این وبلاگ جناب دیده بان است . توجه شما را به آن جلب می نمایم .

حرکت جدید گروه جلبکی محلات اعلام شد.

این برنامه ریزی غیر مدنی غیر اصولی توسط عده ای معلوم الحال مجهول الهویه و القیافه به حاج جلبک محلاتی اعلام و توسط ایشان به رییس جلبکی در محلات ارسال و در جمع جلبک دوستان محلات قرائت شد.متن این پیام به این شرح است:

1. حرکت اصلی گروه باید به صورت چراغ خاموش و با حرکت رو به جلو و با دنده سنگین بوده به شرطی که سر از توک چنار مله بالا سر در نیاورد و برای اطمینان بیشتر چراغها را به صورت نیمه سوز درآورده و از عینک مادون قرمز و ماورای بنفش یا رنگ دلخواه غیر از رنگ سبز استفاده نمایند تا پته شان روی آب نریزد.
2. فعالیتهای گروه باید بر اساس حرکات بشردوستانه و اعلامیه حقوق بشر و دوستدار محیط زیست و همه چیز دوستانه بوده و در جهت تنش زدایی از هرگونه تحرک غیراضافی جدا پرهیز گردد و به عنوان مثال در جهت انساندوستی و نه تظاهر و فریبکاری، به پانسمان رایگان تمامی مجروحین و آسیب دیدگان و مصدومین و بازماندگان در خانه پرداخته و فرهنگ آمپول زنی را گسترش دهند.
3. بایستی در راستای لجن مال نمودن و گند زدن به اقدامات بقیه غیر خود از هیچ تلاشی فروگذار نکرده و از لسان و ید و الهام گرفتن از مطالب اینترنتی و اونترنتی و ماهواره ای و سیاره ای گرفته تا حتی گرفتن پاچه افراد نیز دریغ ننمایند تا جایی که حتی برای سرم زدن ساده نیز افراد را به خمین، دلیجان، اراک و هر شهر دیگری فرستاده تا یکوقت خدای ناکرده مردم احساس رضایت و خرسندی از شرایط موجود نداشته باشند.
4. به سوی تمام فعالیتهای دینی و مذهبی شتافته و تا کله سحر و در معرض دید همگان به مرثیه خوانی و ادعیه خوانی و انجام نمازهای قضای صلواتی جهت جمیع اموات و گذشتگان و اسیران خاک و ذوالحقوق پرداخته و در تمامی مراسم ترحیم و نمازهای یومیه و جمعه و راهپیماییها در محلات و توابع و در دیگر مراسمات خصوصا برگزاری یادواره های متنوع و مختلف شرکتی بس فعال داشته باشند .
5. در تمامی مراسم متشکله در محلات نظیر جشنواره های آب، باد ، سنگ ،گل، ورزشی، غیر ورزشی، بادبادکی، بادکنکی، الاکلنگی، بیل گردانی، آفتابه پرانی و مسابقات هفته، محله و سایر مراسمات دینی، غیردینی و ضددینی و کوهنوردی مختلط، مجزا، تکی، گروهی، گله ای و ... از هیچ گونه تلاشی فروگذار ننموده و حتی المقدور جزو ارکان اصلی به حساب آیند.
6. در راستای نیل به اهداف والای حزب کارگشای باد، خود را همچون پر کلاغی به دست بادسپرده تا با انعطاف پذیری مثال زدنی در مسیر باد به این سو و آن سو رفته و آفتاب پرست وار با سرعت نور رنگ عوض کرده تا در هر مکانی متناسب آن جمع و محل به افاضه و جبهه گیری بپردازند.
7.
در جهت ترمیم چهره مخدوش گذشته خود خصوصا پس از افتضاحات پس از انتخابات سال گذشته فعلا به اظهار نظر جدیدی نه به صورت لسانی و نه به صورت وبلاگی نپرداخته و اصطلاحا لالمونی گرفته تا کمی حافظه تاریخی مردم دچار فراموشی گشته تا پس از تجدید قوا و بدست آوردن فرصت مقتضی به انتقام گیری گسترده پرداخته و اصطلاحا پدر صاحاب بچه را در آورند.

 تصمیمات بعدی متعاقبا به اطلاع می رسد.

 



درباره
صفحات دیگر
آرشیو یادداشت‌ها
لینک‌های روزانه
پیوندها