سفارش تبلیغ
صبا ویژن


ارسال شده توسط مجنون در 89/5/21:: 5:26 عصر

سخنی با جناب فرماندار

نمی دانم از کجا شروع کنم؟ برای اینکه نسبت به مطالبی که می گویم تردیدی نداشته باشم، تحقیق زیادی در فضای مجازی بعمل آورده، سایتها و وبلاگهای مختلفی را بازدید نمودم تا نتایج ذیل در خصوص مواضع عمومی فرماندار محترم محلات آقای یارمحمدی حاصل شد:

-       فرماندار محلات: ظرف سه سال آینده پنج هتل در محلات به بهره برداری خواهد رسید.
-       فرماندار محلات در گفتگو با آریا : منابع ملی با امکانات سنتی به هدر می رود.
-       دهمین جشنواره و نمایشگاه گل و گیاه محلات برگزار می‌شود.
-       خبرگزاری فارس: فرماندار محلات از برگزاری دهمین جشنواره و نمایشگاه گل و گیاه محلات در شهریور ماه امسال خبر داد.
-       فرماندار محلات خواستار رسیدگی به مشکلات آبگرم شد.
-       و ....که اظهاراتی از این دست می باشد .

حاج غلام یارمحمدی فرماندار محترم محلات

همانطور که مشاهده می کنید محور تمامی این سخنان و مواضع رشد ، توسعه و عمران شهر می باشد و این با گرایش کاری فرماندار محترم که سالها در سمت شهرداری در شهرهای مختلف انجام وظیفه نموده اند، سازگار بوده و این چندان بعید و دور از ذهن نیست. تنها موضع سیاسی یافت شده از ایشان به شرح ذیل است؛ توجه کنید:

خبرگزاری فارس: (88/03/23) فرماندار محلات گفت: حضور میلیونی مردم ایران در انتخابات روز گذشته نشان دهنده عزم راسخ ملت ایران برای رشد و توسعه کشور بود. غلامعلی یارمحمدی امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: شرکت مردم در انتخابات روز گذشته ثابت کرد که مردم ایران گام‌های بلند و استواری برای توسعه کشور در بخش‌های مختلف برداشته و هیچ گاه از تصمیم خود عقب‌نشینی نمی‌کنند. وی گفت: انتخابات 22 خردادماه یکی از بی‌بدیل‌ترین انتخابات تاریخ انقلاب اسلامی بود و رئیس جمهور منتخب آن رئیس جمهور ایران اسلامی بوده و رئیس جمهور حزب و گروه خاصی نیست. فرماندار محلات با بیان اینکه همه احزاب باید با کنار گذاشتن اختلاف‌ها بستر و شرایط لازم را برای رشد و شکوفایی کشور فراهم سازند، ادامه داد: ایران اسلامی در چهار سال گذشته در مسیر پیشرفت همه جانبه قرار گرفت و امید می‌رود در چهار سال آینده نیز این مسیر را با سرعت طی کرده و به توسعه پایدار دست یابد. یارمحمدی گفت: مردم ایران اسلامی روز گذشته با شرکت منسجم خود در انتخابات بار دیگر مشت محکمی بر دهان استکبار کوبیده و انقلاب را در برابر توطئه‌های آنان بیمه کردند وی با اشاره به اینکه برخی جریان‌ها با اعتراض به صحت انتخابات به دنبال توجیه شکست خود هستند، خاطر‌نشان کرد: افرادی که با طرح صیانت از آرا تلاش می‌کردند منافع ملی را قربانی کنند بدانند قربانی کردن منافع و مصالح کشور برای توجیه شکست در انتخابات قابل بخشش نیست. فرماندار محلات تصریح کرد: پذیرش قواعد دموکراسی ایجاب می‌کند که جریان ناکام در انتخابات به مردم احترام بگذارد و برای توجیه شکست خود دنبال مقصر نگردد.

در این خصوص نکاتی را برای تذکر لازم و ضروری یافتم که با جناب فرماندار و شما خوانندگان عزیز مطرح می نمایم:

(1) آقای یارمحمدی! ضمن اشاره جالبی تصریح کرده اید که "...قربانی کردن منافع و مصالح کشور برای توجیه شکست، قابل توجیه نیست..."
آقای فرماندار! شما به عنوان رئیس شورای تامین و فرماندار شهرستان محلات برای مقابله با فتنه گران در محلات که به گفته شما اعمال غیرقابل بخششی انجام داده اند چه کرده اید؟ افرادی که در اغتشاشات خیابانی و تجمعات غیر قانونی دیروز در تهران جُفتَک چارپُشت می زدند، امروز آزادانه در محلات می گردند، در مناصب خود حضور دارند و بعضا با طلبکاری به دنبال پستها و مناصب جدید هستند؟
آقای فرماندار راستی چرا مواضع و دیدگاههای خود را شفاف بیان نمی کنید؟ در فضای فطرت و عدم اعلام مواضع است که شایعات مطرح می شود برای مثال این شایعه که گفته می شود فرماندار محترم از روند برخورد با فتنه گران در شهر رضایت نداشته است. البته بنده در صحت این شایعه تردید دارم ولی لازم است صریح و شفاف موضع بگیرید همانگونه که رهبری معظم انقلاب خواستار شدند. در اینجا باید از مواضع شفاف و روشن امام جمعه محترم و همچنین نماینده مردم محلات در مجلس تشکر و قدردانی نمود که راه را بر فتنه گران و سوء استفاده گران بست.

(2) اگر واقعیت غیر از این است که گفته ام خوشحال می شوم مواضع عمومی شما در این خصوص برایم ارسال گردد تا آنها را منتشر کرده و در همین رسانه و در منظر عموم از شما معذرت خواهی نمایم.

(3) برادر گرامی به صورت بدیهی و یک ضرورت عقلی همه به مبحث توسعه و عمران شهرمان علاقمندیم و موضوع صنعت گل و گیاه، آبگرم، توریسم، صنایع مختلف از جمله سنگ و ... را بسیار لازم و ضروری دانسته و از زحمات شما نیز در این راستا تشکر می کنم. ولی آیا این همه وظایف یک فرماندار است، فرماندار نماینده دولت در یک شهر است و باید به همه ابعاد وظایف خویش توجه و اهتمام داشته باشد. آقای فرماندار شما وظایفی سیاسی نیز دارید، شما به عنوان رئیس شورای تامین در برخی امور باید پیشگام باشید ولی گویا با توجه به گرایش کاری سابق، تمام اهتمام شما معطوف به فعالیتهای عمرانی شده است همچنان که مواضع و سخنان عمومی شما بیانگر این موضوع است در صورتی که مسائلی همچون فرهنگ، سیاست و امنیت نیز از اهمیت بسیاری برخوردار هستند.

(4) یکی از مصادیقی که از شما توقع موضع گیری و اقدام عملی می رفت در خصوص کانون سیاسی(ونه صنفی)غیرقانونی دانشجویان است. براستی این کانون سیاسی سالهاست که مرده علیرغم همه دوپینگ های دولتی، شورای شهری و... چه در دولت خاتمی و چه در دولت احمدی نژاد؛ با هیچ دوپینگ و حمایت دیگری اعم از اقتصادی مانند واگذاری زمین و کمکهای مالی یا حمایتهای سیاسی-امنیتی و اعطای مصونیت نیز نمی توان این مرده سیاسی را به گذشته نه چندان مشعشع خویش باز گرداند؛ گذشته ای که چیزی به غیر از یک حزب سیاسی را یادآوری نمی نماید... ولی در مجموع در آینده در خصوص عملکرد ما قضاوت خواهد شد و ...
برای انحلال کانون صنفی که جز کارکرد سیاسی کارکرد دیگری نداشته است، شما باید از سایرین جلوتر حرکت کرده و پرچمدار باشید نه اینکه از شما درخواست کنند و به نوعی شما را هُل بدهند. از سوی دیگر متعجبم چرا اعضای کانون منحله سیاسی دانشجویان که به عالم و آدم گیر می دهند چرا نسبت به شما مشکلی نداشته و انتقادی نمی کنند، حتی هیچ انتقادی! حاکمیت به دنبال محدودیت برای تشکلها، احزاب و گروههای فتنه گر، قانون شکن و بهتر بگویم شترگاو پلنگی است و مسئولان نظام در هر سطحی طبیعتا باید مجری سیاستهای کلان باشند. گمان می کنم سیاست جذب حداکثری پسندیده است ولی نه به هر قیمتی! جذب چه کسانی؟ ...

(5) باید یادآور شد این مناصب حکم سنگر دارد و حاصل خون شهداست. در سنگر مبارزه ملاک توانایی و کارآیی است و بر اساس چنین ملاکی هر کس خسته شد یا احساس کرد توانایی لازم را ندارد این سنگر را به همسنگر تازه نفس واگذار کرده و خود در سنگر جدید به مبارزه ادامه می دهد. شایان ذکر است باید نظام سیاسی و حاکمیتی وجود داشته باشد تا بتوان خدمت کرد و گرنه خدمت و سازندگی در دوران حاکمیت طاغوت فاقد معنی است!

(6) همانند بسیاری از مردم از شما برادر عزیز وارزشی می خواهم و مطالبه می نمایم ضمن دقت در انتصابات، بکوشید از هرگونه شائبه ای در این زمینه خودداری شود. به هر حال شما به دولت آقای احمدی نژاد و جریان اصولگرا منتسب شده اید و هر کاری برای جلب رضایت و بدست آوردن دل آنها باعث نخواهد شد شما را از خود بدانند. در پایان توجه شما را به مطلبی از یک وبلاگ دلیجانی جلب می نمایم، راستی چرا باید چنین بنویسند؟

خیرالله نیوز دلیجان:
به گزارش خیرالله بنابر اخبار واصله درگوشی از پشت پرده ادارات شهر جمعی از نیروهای اصلاح طلب به دعوت عموغلام یارمحمدی فرماندار محلات به زودی به گزرو شهر مهاجرت خواهند نمود و در مقر آبروئه طی مراسمی با شکوه به تخت خواهند نشست.
همچنین بنا به پیشنهاد خیرالله برای تکمیل دلیجانی سازی گزرو شهر ایران بهتر است که اقدامات ذیل نیز صورت گیرد:
1- سلسله غلامحسین شاهیان دلیجان نیز پایتخت حکومت خود را به آبروئه منتقل کند.
2- جهت برقراری هماهنگی کامل حیدری رئیس معزول شورای شهر نیز به ریاست شورای گل و گیاه محلات منصوب گردد.
3- کارخانجات طرفدار محیط زیست و سبز ایزوگام و ضایعات مرغ دلیجان به کوهپایه های محلات منتقل و گلخانه های محلات به عایق شهر ایران منتقل شود.
خبرهای تکمیلی توسط خیرالله در حال پیگیری است....

آقای فرماندار درد دل با شما زیاد است که به آینده واگذار می نمایم. از زحمات شما تشکر کرده و دست مریزاد می گویم ولی چنانکه در ورزشگاهها اخیرا باب شده که می گویند داور دقت کن، عرض می کنم: حاج غلام بیشتر دقت کنید.



درباره
صفحات دیگر
آرشیو یادداشت‌ها
لینک‌های روزانه
پیوندها