سفارش تبلیغ
صبا ویژن


ارسال شده توسط مجنون در 89/6/27:: 9:19 عصر

آنها سوگندهایشان را پوششی قرار دادند تا مردم را از راه خدا باز دارند و چه بد است آنچه انجام می دادند ...(اتخذو ایمانهم جنه فصدو عن سبیل الله انهم ساء ماکانو یعملون .)سوره منافقون آیه دوم

در پی سرخوردگی طیف حامی جریان فتنه در آبرویه ، برخی از منابع محلی گزارش کرده اند که این طیف علیرغم بی عقلی مفرط و بی بهره گی از موهبت خدادادی عقل و در مقابل بهره وافر از مکتب لمپنیسم ؛ طی گردشی عجیب به تغییر روش در امر فتنه گری روی آورده اند .

بر همین اساس شنیده می شود این طیف پس از ناامیدی از اقدامات مذبوحانه خود در منطقه انقلابی آبرویه و مسجدالقائم –عج- طی تقسیمی ویروس مانند ، سایر مساجد شهر را هدف گرفته اند . گویا مغز متفکر و ایدئولوگ این گروه با نام مستعار محسن (نسیم صبا) به مسجد گوشه(مراد از گوشه اینجا کنار نیست بلکه مراد گورستان است) ، عنصر فعال این طیف با نام مستعار برادر پاسدارحاج صادق به مسجد بازار ، عنصر گمنام این گروه به مسجد قلعه و .... نقل مکان تاکتیکی نموده و سعی در جذب مخاطب ،هوادار وسمپات می نمایند .

این گروه سمپاش که به جای سمپاشی اراضی آباء و اجدادی و باغهای منطقه باشافتون و پولگون(پول گم)  به سمپاشی در مزرعه افکار جوانان مذهبی و مسجدی علاقه وافری دارند ، با استفاده از حسن ظن برادران خوش باور و به عبارتی دیرباور و همچنین با استفاده از خلاهای موجود در شهر کمال سوءاستفاده را نموده و اهداف شوم و مغرضانه خویش را پی می گیرند .

وقتی خبر این تغییر تاکتیک دسته لمپین ها را شنیدم یاد کارتون واتو واتو در سالهای دور افتادم که یک موجود خیالی بر اساس موقعیتهای ایجاد شده ناگهان تغییر شکل می داد و گوینده می گفت ظرف یه چشم به هم زدن ، واتو واتو عوض می شه!

واتوواتو عوض می شه

امیدوارم همه عناصر این طیف ورشکسته(همانند برخی از آنها که ظاهر قبلی خود از جمله شلوار کردی را به شکل عجیبی از جمله شلوار جین تغییر داده و مشمول اصلاحات شده اند)نقاب از چهره خویش برداشته وکاملا عریان و شفاف باطن خود را به نمایش بگذارند ، شاید دوستان دیرباور عرایض حقیر را تصدیق کنند، امیدوارم .

نمی دانم چرا ناگهان یاد یک فیلم سینمایی افتادم به نام جیب برها به بهشت نمی روند و این تطبیق ناخودآگاه که نخاله ها به بهشت نمی روند ...

نخاله ها به بهشت نمی روند



درباره
صفحات دیگر
آرشیو یادداشت‌ها
لینک‌های روزانه
پیوندها