سفارش تبلیغ
صبا ویژن


ارسال شده توسط مجنون در 89/8/12:: 8:36 صبح

سرّ پدرانه

(مروری بر سخنان امام خامنه ای)

بخش نخست
مقدمه
در وبلاگی که البته هیچ ارتباطی – تاکید میکنم هیچ ارتباطی!!! – با محلات نداره خوندم که:
(...رهبران الهی جامعه اسلامی پدران جامعه اند چراکه از طرفی عمود خانه اند و از طرفی دیگر مظهر محبت و عاطفه به اقشار مختلف جامعه می باشند...
...و اگر فرزند، فرزند لایقی باشد یعنی بخوبی تربیت و محبت و روشنگری پدر را در خود محقق و نمایان سازد می توان گفت که این فرزند نشانگر اسرار پدر است که (الولد سرّ ابیه) اینچنین ارتباط زیبای عاطفی و تربیتی را در زبان عاطفه ارتباط پدر و فرزند و از زبان فنی ارتباط امام و امت می نامند...)
با خوندن این متن تصمیم گرفتم فرزند خوب و لایقی باشم! البته اگر خدا توفیق بده و مشکلات زندگی بذاره و دوست ناباب امان بده و...
رفتم سراغ سایت رهبری و بیانات پدرانه ایشان تا دقیق مطالعه کنم و سعی کنم سرّ پدر را درک کنم و البته هرجا به نکته ای ظریف یا موردی مبهم یا سرّی پدرانه برخوردم برای وبلاگ گزارش کنم.
از بیانات سال 87 به بعد را دیدم که به تناوب نکاتی از آن راخوهید دید اما سفر مهم و تاریخی امام خامنه ای به قم باعث شد شروع این مجموعه را با نکته ای از سخنان مهم ایشان در قم شروع کنم.

امام خامنه ای

سرّ اول
اونی که تو فتنه امتحان خودشو داد، کیه؟ اونی که تبلیغات دشمن را باور میکنه و در داخل تکرار میکنه، کیه؟ اونی که هم امتحان خودشو تو فتنه داد هم تبلیغات دشمن را باور میکنه و تکرار میکنه هم میتونه مستقیم به رهبری مراجعه کنه، کیه؟
ایشان در دیدار با بسیجیان فرمودند: ((امروز اگر به تبلیغات دشمن نگاه کنید، می‌بینید اگر در مسائل اقتصادی اظهار نظر میکنند، همه‌ی حرفشان این است که بن‌بست است، گره ناگشودنی است، اشکالات فراوان است، فردا چنین خواهد شد. یک عده‌ای هم این مسائل را باور میکنند و همانها را در داخل تکرار میکنند. قبل از شروع انتخابات و آن قضایای فتنه، بعضی از کسانی که بعداً امتحان خودشان را در فتنه دادند، به ما مراجعه میکردند که آقا سال آینده، سال سختی است - یعنی همان سال 88 - از لحاظ اقتصادی چنین است، چنان است؛ فضا را تنگ، تاریک، مشکل، غیر قابل عبور جلوه میدادند؛ مسئولین را یک جور میخواستند دلسرد کنند، مردم را یک جور.))
اومدم تو اینترنت و ماههای پایانی سال 87 را حسابی جستجو کردم یا به عبارتی شخم زدم تا سر نخی پیدا کنم. اما اونچه پیدا شد خیلی کلفت تر از سر نخ بود! و البته تنها یک مورد. البته شما به جستجوی من اعتماد نکنید و خودتون بگردید و اگه مطلبی پیدا کردید بفرستید.
چون سر نخ کلفت بود و ما هم از همین حالا اعتراف میکنیم که اشتباه کردیم!! از نقطه چین استفاده میکنیم البته با لینک به منبع خبر!!
اما سر نخ پیدا شده:
رئیس --------------: سال 88 سالی ویژه است. رئیس -------------- در دیدار با نمایندگان مجلس خبرگان، با اشاره به تحولات داخلی و جهانی، سال آینده کشور را سالی ویژه برای کشور از لحاظ نوسانات اقتصادی در جهان و داخل دانست و گفت: مدیریت بودجه سالانه کشور که بحث اخیر در مجلس شورای اسلامی است مبحث مهمی در کشور است که امیدواریم با تمهیدات نمایندگان مجلس آثار سو آن کاهش یابد.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8712201416
http://www.jomhourieslami.com/1387/13871222/index.html
http://aftabnews.ir/vdccsoqp.2bqsm8laa2.html
http://hashemirafsanjani.ir/?type=dynamic&lang=1&id=354

 



درباره
صفحات دیگر
آرشیو یادداشت‌ها
لینک‌های روزانه
پیوندها