سفارش تبلیغ
صبا ویژن


ارسال شده توسط مجنون در 89/11/19:: 12:25 صبح

بعد از مدتها تصمیم گرفتیم با خانواده شام بریم بیرون .گفتیم کجا؟ گفتند رستوران ...جای خوبیه وغذاش عالیه. اول در ورودی دیدم متنی نصب شده که از پذیرفتن بانوان بد حجاب وبی حجاب معذوریم. خوشحال شدم که حداقل تو شهر خودمون بد حجابی رو نمی بینیم. اما تا از در رفتیم داخل بدترین نوع حجاب یا شاید بی حجابی رو اون شب توی محلات و در رستوران نسبتا جدید التاسیس ...دیدم ؛ از اتفاق اون شب چند نتیجه گرفتم:

اول اینکه هرچی افراد مذهبی از اماکن تفریحی و عمومی کمتر استفاده کنند این گونه زشتی ها فراگیر تر شده وفضا رو برای مانور این جور افراد آزادتر می گردد -دوم متوجه شدم از نظارت اماکن روی این جور مکان ها خبری نیست و اینکه مسئولین محترم مربوطه محدوده کاری خودشون رو در اندازه گشت در میدان امام وتایید مراسمات عروسی از روی کارت عروسی تعیین کرده واز نظارت وبرخورد با عوامل ترویج فساد وفحشا خبری نیست که نیست ! - سوم کاشف به عمل امد که مدیر رستوران فوق الذکر یا رستوران نسبتا جدید التاسیس دیگرکه به صورت سریالی و پی در پی در شهر کوچک محلات راه اندازی میشوند ، از اقوام نزدیک برخی از مسئولین شهر هستند وهمچنین برخی شایعات دیگر ...بنظر می رسد اگر با تخلفات یاد شده برخورد بشه احتمالا به سرعت با تماسی و اشاره ای قضیه مختومه میشود .عرض کردم که این مورد  مخصوص رستوران .... نیست وفضاهای دیگری مثل رستوران ... هم همین وضعیت را داراست.

به هر حال هرچقدر هم که محلات تغییر کرده باشه اما هنوز اسم دارالمومنین رو یدک می کشه . متاسفانه اوضاعی که در چند ساله اخیر پیرامون مسایل فرهنگی شهر شاهد بوده وهستیم ، نشان می دهد که مسئولان شهر فقط حرف می زنند و برنامه خاصی در جهت ارتقای سطح فرهنگی شهر ندارند...امیدوارم که زمینه  این گونه رذیلتهای اخلاقی هرچه سریعتر از بین برود البته این امر فقط با توکل بر خدا امکان پذیر نیست بلکه همت مسئولین را می طلبد البته اگر همتی وجود  داشته باشد...

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

متن فوق ارسال شده (از طریق ایمیل)توسط یکی از همشهریان محترم است .در متن ارسالی از رستورانهای خاص نام برده شده ولی صلاح دیدم به جای نام آنها از ... استفاده نمایم . همچنین یادآوری می کنم انتشار مطالب وارده به معنی تایید مطلق تمامی ابعادمطالب مطروحه نیست ولی این نکته قابل تایید است که کار فرهنگی سیری چند؟

 



درباره
صفحات دیگر
آرشیو یادداشت‌ها
لینک‌های روزانه
پیوندها