سفارش تبلیغ
صبا ویژن


ارسال شده توسط مجنون در 89/3/3:: 9:42 صبح

حاجی کویت در محلات

شنیده شده اخیرا حاجی کویت یا همان آقای هادیزاده ، نماینده اصلاح طلب ارزشی و تجدید نظر طلب اصولگرای محلاتی ؛ بدنبال بررسی زمینه های فعالیت در محلات به این شهر سفر کرده و در حال نظرسنجی در این خصوص می باشد .
وی که با اعضای شورای شهر ، فرماندار و برخی دیگر از شهروندان همسوی خود ملاقات نموده و سعی دارد به همه بقبولاند که کبریت بی خطر شده است ...هادیزاده که همچنان در توهم بسر می برد طی اظهارات اغراق آمیزی در برخی محافل گفته که فاصله میان بانک ملی تا چهارراه مخابرات را طی سه ساعت پیموده است ؛ عجب استقبالی !
آقای حاجی کویت باید بداند که حتی اگر راست بگوید نباید جو گیر شد ، چه اینکه فردی مانند او دیگر به فراموشی سپرده شده و تاریخ مصرف خود را از دست داده است زیرا طیف حامی وی عناصری تندتر ، باسوادترو ...تر از وی را طلب می نمایند .
توصیه به این عنصر ارزشی ضد انقلاب حامی روحانیت سکولار دیندار توصیه می شود این آخر عمری بیشار دنبال عاقبت به خیری برود یا کنج عزلت پیشه کرده و از خطاهای خود عذر به درگاه خدای ببرد شاید مقبول افتد !
البته ایشان اگر سایه پدری بر سر فرزندان وکیل ، روانشناس و ....خود در تهران بیافکنند بسی مقبول تر است ....در آینده در این باب بیشتر خواهم نوشت ...



درباره
صفحات دیگر
آرشیو یادداشت‌ها
لینک‌های روزانه
پیوندها