سفارش تبلیغ
صبا ویژن


ارسال شده توسط مجنون در 89/3/13:: 11:33 عصر

منتقدان وبلاگ چه می گویند؟

گزینه اول - چرا همه پیاما را نمیزارید؟ (نمی گذاربد)شماها جون بگیرید میشید طالبان ایران . تاریخچه پیدایش طالبان را مطالعه فرمائید.
گزینه دوم - سلام ، باز هم خوشحالم که یک وبلاگ محلاتی راه افتاده . شما که زحمت میکشید و مدیریت این وبلاگو دارید به این مساله فکر گنید که حرفتون و نوشته هاتون و کلام و همه چیزتون باید برابر احکام اسلامی باشد . به نظرم این تفکر و این اصطلاحات و این موضوعات را دنبال کردن نه عین خواست دینه و نه تکلیفه و مطمئنا خیر آخرتی برایتان به دنبال نداره. موضوع انتخابات تموم شد. و این را یادتون باشه که جلوتر از مقام معظم رهبری حرکت کردن و اظهار نظرهای نادرستو نسبتهای بد و ناشایست به برادرهای دینی و افراد دادن اثرات بسیار بدی را بنام دین میگذاره . اگه یادتون باشه مقام معظم رهبری در آخرین سخنرانی قبل از انتخابات سال گذشته خود ((روز 14 خرداد 88)) فرمودند ((من یک رای دارم و گمان میکنم کسی هم نمیدونه ....و هر کس هم به هر کسی میخواد رای بدهد و ...... )) حال هر کس بر اساس خواسته های اجتماعی و اقتصادی و دینی و فرهنگی خودش به فردی رای داده و قضیه قبل انتخابات و بعد انتخابات دو مساله بسیار متفاوت است و به فرموده رهبر انقلاب در تاریخ 4/9/88 ((:: مراقب باشید مواظب باشید نمیشه هر کسی را به مجرد یک خطائی یا اشتباهی گفت منافق توصیه من اینه ...در تشخیص ها خیلی باید مراقبت کنیم ..در مصداق های مختلف دقت بشود ....))همچنین آقا در همان تاریخ فرمودند :(( توصیه من اینه نمیشه هر کسی را به مجرد اینکه یک کلمه حرفی بر خلاف آنچه که ما ف مثلا من و شما فکر میکنیم زد بگیم آقا این ضد ولایت فقیهه )) == دوستان عزیز اگر تمام اظهار نظرهایتان مطابق با شرع و دین باشد شما اثر گذار خواهید بود در غیر اینصورت حرکتتان طالبانی است و خودسرانه به راهی می روید که افراطیون اصلاح طلب رفتند . از نظر بنده افراطیون اصولگرا به مراتب بدتر از افراطیون اصلاح طلب هستند چون رفتار بد اصولگراها در اذهان عمومی به حساب دین نوشته می شود . و باز هم به نظر بنده میانه روهای اصولگرا و میانه روهای اصلاح طلب در اصول با هم یکی و در روش اختلاف سلیقه دارند و وجودشان هم به یک اندازه برای کشور و نظام و اسلام لازم است . خواهشا کامنتم را بدون سانسور بگذارید . ممنون

اینها برخی از آخرین نظرات در پاسخ به مطلب پرونده فتنه در آبرویه قسمت اول و دوم است . در پاسخ این دوستان باید گفت چرا عادت کرده اید که تهدید کنید ؟ چرا اینقدر اگر اگر می کنید؟ دیدید که اهل هیگچونه سانسوری نبوده و نیستم و کلیه نظرات را مستقیما بر روی وبلاگ منتقل می کنم .
اما در پاسخ به این دوستان عزیز منقد باید گفت انسانهای شریف و بزرگوار ،آیا خود می دانید که طالبان چگونه شکل گرفت؟ با چند انتقاد ساده از مشی عده ای باید منتقد را به طالبان منتسب کرد؟ برادر یا خواهر عزیز بر اساس یکسری کلیشه تکراری چیزهایی شنیده ای و بدون درنگ تکرار می کنی. اینقدر برایت بگویم که طالبان گروهی است که شعار بازگشت به اصول اساسی اسلام را سر می داد از جمله جهاد با کفار ، بد نیست بدانید که طالبان محصول زمان اطلاعاتی پاکستان است ، البته سرویس اطلاعاتی ارتش پاکستان و طالبان تشکیل شد برای مقابله با ارتش سرخ شوروی و پمپاژ روحیه مقابله با آنان در جهت منافع امریکا که بعدها روند آن تغییر کرد و ...حالا انتقادات بنده و امثال بنده چه ربطی دارد به طالبان؟ برادر یا خواهر عزیز ، شما را ارجاع می دهم به مطالعه در خصوص نحوه شکل گیری طالبان و البته ربط آن به حقیر .
اما در مورد دوم ؛ بنده برای اینکه متهم نشوم به سوء استفاده از رهبری تا به حال به نقل مطالبی از معظم له نپرداختم اما شما آغازگر این مسئله شدید . عزیز دل برادر جریان فتنه روشن تر از این حرفها وو سخنان است . اگر ملاک برای شما رهبری است شما را ارجاع می دهم به سخنان امروز (مورخ 13/3/89) ایشان که مجددا به جریان فتنه که توسط دشمنان نظام طراحی شده است اشاره فرمودند . حالا باید به ایشان گفت جریان تمام شده و چرا ادامه می دهید؟
برادر جان یا خواهر محترمه ، چه چیزی تمام شده است؟ جریان فتنه؟ همین امروز اگر زمینه ای برای فتنه گران نه در تهران که در محلات آرام و آسوده فراهم شود چه  ها که نمی کنند؟
عزیز جان خوب است که از پیله خود بدر آییم و کمی آنطرف تر را بنگریم . در همین محلات عناصری در راه این جریان جانفشانی می کردند و به صورت مستمر در درگیریهای تهران شرکت داشتند . می خواهی اسامی همین مسجد القائمی هایی را که در جریانات و درگیریهای تهران حضور داشتند بگویم؟ فکر می کنی هنوز عبرت گرفته اند؟

شاید منظور شما مسئولین باشد . همان آقایی که رهبری عزیز در دیدارهای خود خواستند علیه او به عنوان سران جریان فتنه شعار داده نشود تنها چند روز بعد از این لطف رهبری ، در مشهد چه چیزهایی که مطرح نکرد؟ آقای رئیس مصلحت در مشهد مگر نگفت اگر نظام بسیجی دارد ما هم باید به قشر دانشجو و کارگر اتکا کنیم . برادر چرا سر در میان برف کرده اید؟
اگر مایل بودی مطالبی را به صورت کامنت بنویس یا برایم ایمیل کن تا به شما بزرگوار بگویم هم اکنون که  می پنداری آرامش برقرار است و صد البته برقرار است ، سران فتنه و هادیان فتنه چه می کنند البته اگر گوش شنوایی باشد .
و در نهایت اینکه در این راه از لومه لائم و سرزنش ملامتگران بیمی نیست ولی نمی دانم کامنتهای منتقد یا هتاک چرا اینقدر به هم شبیه هستند .آیا توسط یک نفر نوشته و ارسال می شود یا اینکه توسط یک مرکز واحد هدایت می شود ؟ الله اعلم !



درباره
صفحات دیگر
آرشیو یادداشت‌ها
لینک‌های روزانه
پیوندها